Sonntag, 10. Oktober 2010

Vincu raamatusoovitused (eelkôige poistele)


Leidsime Eestis raamatukastist Richard Scarry kriipsa-kraapsa raamatud. Kunagi ammu andis Egmont Estonia neid välja. Ma ei tea, mis Vincule nende juures meeldib, aga ju ta on siis ka abstraktse kunsti austaja. Igatahes saab ka ingliskeelseid soodsalt meie kaudu tellida.
Palun ôigeaegselt teatada kuna tarneaeg 10-14 päeva.

Môned kirjastuse DORLING KINDERSLEY raamatud on meil kapsaks loetud.
Vincul on neid saksa keeles 3: Fahrzeuge (masinad), Wörter (sônad) ja Bauernhof (talu). 
Ma vaatasin, et kahjuks inglise keeles kôiki enam ei ole müügil. Aga pôhimôtteliselt on need raamatud, mida julgen pimesi soovitada. Papist lehed, palju fotosid ja iga foto juures on tekst (sôna vôi lause).

Samuti meeldib meile väga kirjastus arsEdition.
Eriti on meil käigus ja reisidel kaasas 3 väikest raamatut. Sarjas on Mein erstes Bilder-Wörterbuch (minu esimene piltsônastik), Bauernhof, Fahrzeuge, Meine Welt (minu maailm), Tiere (loomad). Papist ja palju pilte (minu teada ei ole üldse teksti).


Sama kirjastuse hääääästi armas raamat pisut suurematele printsessidele, keda ei häiri, et raamat saksa keeles.


Ma aegajalt panen raamatupoe otsingusse (Schnellsuche) lapse nime. Igasuguseid lahedaid raamatuid vôib nii leida. 


Kogu inglisekeelne kirjandus.


Jôulukalendrid (sks.k. Adventskalender).

Kirjastuse Xenos soodsad Besserwisser sarja raamatud, umbes A4 formaat, papist lehed (kaaned + 7 lehte), klapid. 2,95
ADAC autoteema (ADAC on see institutsioon, kes hädasolevaid autosid aitab
Ballett










Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen