Freitag, 15. Oktober 2010

Info

2.september 
Üritan FB-is arendada müüki. Äkki läheb seal kiiremini ülespanek.
Ernsting's Familyst tellin 8.sept. hilisôhtul. Andke soovidest teada vôimalikult selle kuupäeva lähedal, et asjad ka tôesti veel müügil oleksid. Tellida saab siis kôike, mis on juba müügil + asju, mis on praegu VORSCHAU lingi all ja tulevad müüki 6-9.-ndal septembril.



1.september
Head kooliteed kôigile lastele!
Ühtteist on kogunenud. Eelkôige beebidele lühikesi tudukombesid (HelloKitty, halepruun, haletürkiis), môned bodyd ja veel ühtteist. Peagi peaks H&M-ist lisa tulema (Kitty t-särgid mini-suurustele jms).
Kui beebiasjad huvitavad, siis vôta msn-is vôi FB-s (grupp: Väljamaakraam :D) ühendust. Kui neid pole käepärast, siis kirjuta siia kommentaar.


 26.august 2011
Back in Munich.
Kogu riidekraam on Eestis. Osa juba müüdud, ühtteist on veel alles ja sellega tegeleb osta.ee-s tuntur.




NB! Kôigile netist tellitud uutele kaupadele lisandub 45 senti. Selle sees on siis saksasisene postikulu, mille pean poodidele maksma. Nii et siis asja hind+0,45+asjade Eestisse saatmine. Vidinatele lisandub +0,15.
Teine lugu on siis, kui ühest poest tellitakse vähe. Siis vôib kulu suurem olla (näiteks paar kingi ja ainult üks tellija, siis peab tellija maksma üksinda postikulu, mis on keskmiselt 4-5 €).



5.veebr.2011
Panin meisterdamisse asju juurde ja lisasin uusi vanade nr.94, 93, 86 ja 81 juurde.
Söök-jook, hambapasta jms on nüüd eraldi, aga kôike ei ole veel jôudnud üles panna.

 3.veebr.2011
C&A talvehooaja kôrvarôngad ja muud ehted 50%. Umbes 1,5-3€. Kui huvitab, anna lemmikvärv ja ma lähen otsin midagi ilusat. Pildi all info.

18.jaan.2011
DaWandast saab ka tellida, seal on mul ka konto.


13.jaan.2011
Unustasin öelda, et Tretter'i kingapoes on mul ka konto (tundub, et ei ole miinimumsummat). Samuti on ühtteist môistliku hinnaga vahel Reno-s.


12.jaan.2011
Deichmanni miinimumtellimus 10,-Vôtan jooksvalt soove vastu, kui miinimumtellimus täis.

Igaks juhuks veel vihje: järgnevate linkide/postituste all on minu poe asjad. Riidepoodide lingid panen ka varsti siia info alla üles.
H&M lastele
H&M suurtele
Ernsting's Family
C&A
Lupilu, Fixoni, Deichmann jm.

Kuna nüüd asjad erinevates kohtades, siis kirjutage, millise firma asja soovite ning järjekorranr.

TASUTA: Kui keegi tahaks väikseid riidepuusid lastele, siis mul on pakkuda C&A metall+plastik ja H&M plastik. Kauba peale :).

Second-Hand


Minu meisterdamisnurk 

TASUTA saan korjata poodidest toiduretseptidevihikuid, lugemisproove (väikesed vihikud, milles üks peatükk mônest raamatust), postkaarte (kui on), kirjastuste reklaambroshüüre (päris palju lastele, juba ainuüksi piltide pärast toredad), vähemalt kord kuus ilmuvaid raamatuid tutvustavaid järjehoidjaid, apteegist igasugust "tervislikku" lugemist...
Eriti asjalik on kirjastuse TOPP/Frech käsitööraamatuid tutvustav broshüür A4 formaadis. Kel juba môned on, siis andke mulle teada, millised. Vôtsin just poest môned kaasa, millel kaanel kuuseehted.

REEGLID (-kehtivad vanadele sôpradele-klientidele. Kui tahad esimest korda minu käest tellida, siis küsi emailiga infot):
1.Pea ise oma ostude üle arvet!!!! Kui olen su soovi kinnitanud, siis tähendab, et asi on sinu. Tee endale dokument vôi tabel vôi mis iganes, aga ma ei hakka vahepeal asju kokku arvutama. Pole kindlasti ka paha foto salvestada.

2. Pane summa kohe kôrvale. Kui ma esitan arve, siis see tähendab, et korjan kôigilt korraga raha ja kannan siia korraga siia üle. Ja see toimub vôimalikult kiiresti peale seda, kui olen pakid posti pannud ja saan postikulud välja arvutada. 
Ülekanne maksab mulle 30 krooni. Kui sa ei saa kohe ülekannet teha, siis maksa teistest eraldi otse saksa pangakontole. Ole môistev, sest vastasel juhul jään miinusesse. (Seda enam, et ma teen enamus oste mehe rahadest ja ei ole just tore, kui pean jälle selgitama, miks raha tagasi ei saa kanda).
Ma usun, et ei ole palju nii lahkeid inimesi, kes ostavad mitme tuhande euro eest asju ja küsivad raha alles siis, kui pakk teel. Igaüks tahaks enda raha ju vôimalikult kiiresti tagasi saada. Ja minu teada on Eestis väga vähe poode, kes arve väljastavad. Mina vähemalt olen alati enne maksnud ja siis kauba saanud. Niisiis, palun vôimalikult kiiret arvete maksmist. Vastasel korral lôpetan müügi ära. Mul tôesti pole tahtmist jälle sellel teemal mehega vestelda.

3. Ma ei saada kindlasti enam nii tihti pakke ja kindlasti ka mitte nii suuri. Kes tahab erapakki, siis see variant sobib kôige rohkem. Suurte pakkide puhul tasub kannatust varuda.
4. Vältige asjadest äraütlemist. See on minu jaoks jälle lisatöö. Isegi kui te midagi ei taha, siis elu on näidanud, et uuest asjast saab Eesti väga hästi lahti.
5. Kui ma just mingit kampaaniat ei algata, siis konkreetseid asju poest ja netist ei osta.
6. Nagu ikka lisandub asjadele natuke saksasisest kulu (keskmiselt 35 eurosenti ja meisterdamisasjadel 15 eurosenti = see hinnakiri kehtib ainult vanadele sôpradele-klientidele!!!).
7. Kui oled tellinud, siis logi ennast vähemalt korra nädalas msn-i/skype'i sisse (vôi saada email), et teada saada, millal pakid teele lähevad ja millal raha saab maksta. 
8. Pane ülekande selgitusse oma PK nimi.
9. Kui saadad lingi, siis veendu, et see ka töötab. Kui fotol on mitu asja, siis vihja, millist pead silmas.
Eseme kohta saada palun järgmine info: LINK (v.a. H&M, vaata allpool), suurus, HIND, värv/tegumood.
NB! H&M-i lingid ei tööta tavapärasel viisil. Saada mulle H&M-i tellimisnumber. (Selle leiad, kui liigud hiirega vastava asja soovitud suuruse hinnale).

10. Postikulu ei ole kahjuks minu teha:
"kompakt"kiri kuni 50g 1,45 lennupostiga
maksikiri kuni 500g 3,45 lennupostiga
maksikiri kuni 1kg 7,- lennupostiga
maksikiri kuni 2kg 16,90 lennupostiga
TÄHITULT lisandub kirjale 2,05

PISIPAKK kuni 2kg 8,60 maapostiga (keskmiselt teel 9-10 päeva), TÄHITULT +2 EUR, lennupost +4,30
pakk kuni 5 kg 17,- maapostiga
pakk kuni 10kg 22,- maapostiga
pakk kuni 20kg 32,- maapostiga
pakk kuni 31,5kg 42,- maapostiga

PALVE. Kuna ma organiseerin teile asju enda vabast ajast (ja seda kulub hulgim) ja heast tahtest (hea kui ots-otsaga kokku tulen), siis oleks kena, kui Sa ei ostaks asju edasimüügi eesmärgil. Need asjad on môeldud teile ja teie lastele ja lähikondlastele, aga mitte osta.ee-s müügiks vmt.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen